Ehehe

Skrivet 2012-01-29 03:09:07
Näähääpp här va vi dåliga på att blgoga känner jag. har just varit ute med tjejerna på en "ingakillarkväll" på krogen! Har haft as kul :) Mannen min har haft filmkväll med killarna medans jag körde kvällnummertvå ute! Var ute igår med, blev lite vildare då, låg helt däckad hela dagen idag, sov till fyra fram och tillbaka innan jag gick upp och åkte och köpte mat och sen var de bah på't igen haha. Usch det var inte kul till en början, men det ordnade upp sig. Blev två pangkvällar, bortsett från mkt tjafs igår, som som tur var löste sig. Meenmeeen har haft en underbar långhelg här med massa mys, party och lägenhet :) wuuhu.. Nu ska ja försöka få baby i säng med mig ( höhö ) ha en bra kväll hörrni :)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0