:)

Skrivet 2012-01-27 11:09:20
Shit vad ja har sovit gott!! Helt sjukt! Vaknade klockan tio typ och var så utvilad så ja vet inte vad! Det var länge sen alltså :) Vi gick ju faktiskt och la oss hyfsat tidigt igår men ändå !
Idag är det den stooora dagen! Vi ska kolla på lägenheten! Vi ska vara där klockan halv fyra, Christofer fick sluta tre så det blir lite stressigt men det ordnar sig! Ååååh spännande :D Hoooppas den är fin!
Efter det åker vi och äter middag ngn stans, sen ska min man antagligen på ngn kampsak med laget, dom ska typ tälta i skogen :S det är snöööö hallåå?! Haha men jaja han får säkert jätte kul ;) Jag då? Ja lär ju hänga med Alex eller Alicia, kanske en utgång? Får se, vi ska ut imrn. Eller jag iafl, jag är bjuden till tjejerna på förkrök, utan killar haha! Vi kanske ses ute sen :) Vi får seee, här i Småland planerar man inte förstår ni. Då kommer allt som det kommer. Rätt skönt, om ja kunde vänja mig haha. Är alltid den som är mest stressad här, då brukar Christofer säga " älskling, du är inte i Stockholm längre, åk därifrån med huvudet med " haha :)
Nu ska ja ta och äta ngt, duscha, städa och diska. Måste vara redo vid tre så vi bara kan åka! Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0