Vinterland!

Skrivet 2012-01-26 17:10:03
Här nere är det fullt med snö!! Härligt tycker jag, ja gillar snö :) Baby kom hem just för att vända till träningen igen. Han beställde hamburgare till ikväll och hans ord är min lag ;)
Min lunch blev btw jävligt najs. Macka med salami, sallad med gurka, tomat, sallad, fetaost, avokado och soltorkade tomater! omnomnom! Perfekt start på dagen :)
Kollar för tillfället runt på lite möbler, vill ju verkligen ha en bäddsoffa från Ikea, här är den:
Maria har en lika dan så ja vet att den är skön :) Sen blir det antagligen en till soffa till gäst/spel rummet. Och maaaassa andra saker haha! Fick lite saker av mamam från Thailand. En jäääättte fin duk, bordstabletter, ljus och salladsbestick. Har facktiskt kort på det med haha :):
Perfekt!! Jag och Christofer är väldigt överens om hög mysfaktor på lägenheten :) Imrn gäller det, då ska vi bestämma oss. Meddelar så fort vi gjort det. Får se om vi får ta bilder, det bor fortfarande en tjej där så kanske är dumt, vi får fråga :)
Nu ska ja duscha!!
Puss

Kommentarer
Postat av: sara

jävla hemmafru!!!!!!!! kom hit och ge MIG hamburgare istället!! njehehehe <3

2012-01-26 @ 19:37:07
URL: http://saralangoe.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh, myys dag

2012-01-26 @ 20:59:20
URL: http://alittlepartofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0