Long time no seen!

Skrivet 2011-04-09 11:18:50

Shit alltså, länge sen man satt och skrev ett inlägg på den här bloggen! Har skrivit maassaaa på min och Elises blogg vaarje dag, jätte troget har vi sökt upp en data för att kunna informera världen om vad vi gjorde haha! Men denna blogg har fått vila som sagt, men nu jävlar, nu är vi på gång!! :D  


Det har hänt en hel del under tiden, men orkar faktiskt inte sitta och skriva om allt haha lat jävel! Men jag kan iafl säga att resan blev bland det bästa jag gjort och jag är jätte nöjd! Men nu sitter jag här, typ lika blek som innan och har redan kommit in i jobbrutiner osv! faaan att det ska gå så snabbt då haha!! det känns typ inte som att jag varit borta!!

Åkte till Lidingö igår vid halv ett på kvällen för att träffa Johanna för första gången på TRE MÅNADER!!??!! vi har typ aldrig varit ifrån varandra så länge och typ aldrig inte pratat på mer än två dagar, så det har varit aaas jobbigt, men igåår fick jag träffa min älskling! :D Efter jag hängt och pratat massa med henne, åkte jag hem runt tre för att sooova! Innan på kvällen hade jag killbesök ( hihihihi ) men det var tydligen inget intressant haha! Känns som att jag är typ dömnd till att ha dåliga förhållanden alltså! Vi kan ta mitt sista "förhållande". Det slutade med att jag blev "dumpad" ( kanske inte rikigt ) via sms, när jag var på andra sidan jordklotet, av hans EX! Jävligt bra hämnd om ni frågar mej!! Yeeees truuee stoooryyy! Johanna frågade igår " har du någonsin dumpat ngn? " Neeeej det har jag inte!! Eller joo, en gång, men tji fick man för det, blev big hämnd på den lixom! Men annars har jag bara blivit dumpad! fan lyckad tjej alltså haha! Menvafan, nån gång står han väl där, förhoppningsvis i riddarkläder och med en vit häst ( heest ) för att ta mig bort i solnedgången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0