Onsdag!

Skrivet 2011-12-21 19:15:43
Nej jag har inte världens bästa vecka nu haha! Inget har gått rätt, jag känner mig fetare än ever ( jaa jag vet att det är dumt att säga så och nej jag fiskar inte efter att ni ska säga att jag inte är det, jag bara har en sån period! ) och jag lyckas inte packa rätt!! Åh jag suger på detta! Tränar och tränar och tror att jag ska få resultat på en gång, glöm och dröm lixom. Faaan jag ska nog få mens eller något.
Ska iafl ha en hel kväll med både Elise och Sara imrn i Kista! Vi ska leta sista julklapparna och jag ska köpa massa saker till mig själv haha :D Ska bli mys! Fast alla får ju lön imrn, eller ah många, så lär vara packat även i Kista. Men vi brudar är duktiga på o slåss viiisst ? ;)
Har räknat ut att jag får feting lönen i Januari, välbehövligt till tandläkaren och med tanke på att jag måste spara pengar. Har nämnligen bestämt mig för att bara jobba tre fyra månader sen säga upp mej. Boom, yääss I said it. Vill kunna gå upp till en visst person, sätta mig på stolen och säga " jag säger upp mig" med ett stooort leende på läpparna. Så får vi se hur bra det går för honom sen.
Jaja nog om det, nu ska ja ge mig ut och springa tills ja spyr, ni får ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: sara

Skaffa SATS- kort så ska vi träna tillsammans och pusha varandra!!! Gå på Zumba- pass och gå på boxning, core, energy och crosstraining. Jag lovar att det kommer bli skitroligt och de kommer vara värt vareeeenda jävla krona!! Vi snackar 500 spänn i månaden (nu har jag ju jag studentrabatterat iofs runt 420:- betalar jag i månaden)och jag LOVAR DIG att vi skulle träna sjukt bra ihop!!!! Tänk påre!

2011-12-21 @ 20:39:13
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0