Snart!!

Skrivet 2011-12-28 21:01:14
Snart sticker vi! Bilen är kollad, väskorna packade och ansiktet brännt! Sitter och skriver med Alicia, båda lika taggade haha! Har lyckats banta ner mig två väskor iafl. En stor handväska och en liten handväska är borta. Bra jobbat Essi! Alicia har fem väskor med sig haha ja var inte värst!! :D
Sitter och lyssnar på min pojkvän som spelar tv spel. Såg hur en stor spindel hissades ner i spelet och han skriker " Schaajjsee " hahaha killar alltså.. Så inne i spelet, småpratar med sig själv hela tiden. Men han är söt min baby.
Var ju på verkstan ikväll. Dom hade gym, spelhörna och solarium på övervåningen. Hur fräsht som helst! När man satte på det var det inställt på 20 min. Och jag somnade. Jäss så ja e rätt röd jaaa. Aja ska smörja in mig massa massa!
Nu ska ja rycka min pojkvän från tv:n och mysa lite :)
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0