Suuuck

Skrivet 2011-12-28 11:32:24
Suck på mig att jag inte tog beslutet att ta med mina träningsskor. Vill mer än någonsin ut och springa nu!!! Får träna här hemma, men det är inte samma sak! :( aja.. Alex kommer hit klockan ett iafl så ja har ngt att göra. Vi ska äta lunch och spela tv spel. Kul! Sen ska jag och Christofer åka till en verkstad när han kommer hem, och kolla bilen så allt är okej inför våran långa resa till fjällen. Och vet ni vad?? Det finns solarium där :D Och det är gratis! Ska sola aaaas länge! OM det är fräscht dvs. Wuuhuu!
Blev btw väckt av Christofers lillebror Frredrik alldeles nyss! Han skulle lämna lite saker, och jag kunde inte sova i morse när baby hade gått så ja låg uppe till halv nio innan ja somnade om, så ja låg och sov när han knackade på haha. Kom springade i ruffsigt hår och handduk, ,aakwaaard hahaha! Äh han överlever hoppas jag ;)!
Så nuska ja sätta igång med disken och träningen så hörs vi!
FRUKTANSVÄRT najs hade vi det här!! Och jag var bruuuun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0