Trött!

Skrivet 2011-01-07 19:58:25
Hej mina kära läsare! Idag har jag jobba halvdag typ, till tre iafl, helt själv på biobanken. Utom Peter på storskaliga pch Patrik på IT. Himla tråkigt jag hde alltså! Bestämmde mig för att göra klart allt snabbt och åka in till stan och träffa Moa! Wiie länge sen, den jäveln var as brun efter 20 dagar i Sydafrika! Jätte kul att träffa henne iafl :) Hittade min kära ryggsäck som ska med på äventyret i Thailand! :D Aaaas braaaaa! wiiiie!!

Nu ska ja lägga mig i sängen och titta på Let´s dance med pappa och Kerstin! Kan träffa Johanna ett tag? :D Vill träffa alla så mkt som möjligt innan jag åker!

Btw, så ni vet, så är ja kändis nu! Bara för er info!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0