Kista!

Skrivet 2011-11-22 21:51:34
Blev en spontaare til Kista med Sara idag! Hon skrev och frågade om ja ville med, och en halvtimme senare var vi på väg! Haha, som Sara säger " det är så skönt med dig för du är alltid med på allt", och det stämmer fan, inte ofta jag bangar på att göra ngt med mina vänner, dom är ju faktiskt bäst i världen :) Vi shoppade lite, eller Sara shoppade, jag ska försöka spara pengar för försa gången i mitt liv typ haha! Får se hur detta går ;) sen blev ja bjuden på mysmiddag på food courten :D mööömsfillibubba!
Nu kollar ja på house, det viktigaste på heeela veckan. Så vi får höras imrn. :) Då komemr btw Sara hit och hälsar på lill Knutte och kolla på Twilight, wuuhuu :D :D
Puusss
Förrförra nyår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0