Sjukstuga hos oss!

Skrivet 2011-11-30 12:59:40
Söndagen blev väldigt lång. Vi satt på akuten i sex timmar. Jag sitter i vänterummet när Christofer kommer ut från doktorn som just fått se röntgenbilderna och säger " du kanske borde följa med nu " Haha då blev jag lite rädd, det visade sig att hans finger inte bara var brutet utan satt också snett. Detta innebar att dom behövde dra det tillrätta! Uuuusch det var inge kul att bevittna ska ja tala om. Usch och fy, två personer stog och drog i hnm för att få det rätt. Bläääää!! Haha sen blev det gips och nu ligger han här handikappad och kommer inte hem! Inte för att jag klagar men ;) njehehe gud straffade mig för det, så jag är sjuk. wuuhu. Men imrn bär det av till Värnamo ändå, Christofer ska till läkaren där för uppföljning. Mjaajaa, annars dåå, var på kurs på jobbet igår, hur kul som helst. Eller alltså, jag satt där med jätte huvudvärk och var fokuserad till tusen då kursen var på Engelska, men fan va ja lärde mig! Hur intressant som helst!
Idag är vi båda handikappade, Charlie har hjärtflimmer och mamma är också förkyld. Riktig sjukstuga här! Höhö!
Lovar föresten att jag ska bli bättre på att blogga, har varit fullt upp här! Saknar föresten mina tjejer :( Snart en vecka sen jag träffade er, det märks på mig, jag behöver lite bästavännerenergi!!! 

Puuss på er!!
Kolla lillfingret, heeeelt fel!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig meee men twilight-date nästa vecka!! Irsch fingret var inte alls så nice asså stackarn!! Och du får krya på dig <3

2011-11-30 @ 17:10:59
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0