Snipp snapp

Skrivet 2011-10-30 21:18:24
Nu är jag ensam i min säng igen. Bittert haha!  Nej då, vi ses redan om två veckor igen :) Har haft en as mysig helg, vi har inte gjort så mkt för Christofers knä, men vi har det lika bra ändå:) Vi såg på bio i lördags, In time hette den. Rekommenderas, mycket spännade action film!
Imorgon ska ja käka med Madde, ska bli så mysigt! Det var länge sen och jag saknar henne! Annars är det jobb jobb jobb som gäller, men veckan är ändå ganska fullbokad med middagar och fikor :) älskar sånna veckor!! Fan man börjar bli trött redan, den där timmen är fan bra. Men den känns inte om två dagar och då kommer allt vara som vanligt igen, bara mkt mörkare på kvällen! Wuä vinter på riktigt snart. Längtar iåförsej, blir ju skidor över nyår :) Kollade in stugan dom bokat, sjuk mysig!
Nu tänkte ja lägga bort datan och kolla lite tv. Imrn ska ja börja mitt nya nyttiga liv föresten, börja träna o shit. Jaja får se hur det går med det, ni får peppa mig!
Lägger upp en bild som Leila tog i Thailand som hon tyckte mycket om, själv vet ja inte menmen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0