Bästa/Sämsta

Skrivet 2012-03-05 20:28:15
Det sämsta med denna helg:
Helt klart min magsjuka. Mådde illa KONSTANT i tre dagar. Så jävla vidrigt var det.
Mina och Christofers bråk haha. Vi bråkar verkligen aldrig när vi är med varandra, men detta var fruktansvärt påfrestande så vi tjafsade rätt mkt denna helg ;)


Det bästa med denna helg :
Utan tvekan Christofers små gulliga ord. Han har varit så mysig denna helg även om vi bråkat. Det bästa var när han stod på morgonen vid sängen och tittar på mig , jag är helt nyvaken och tittar på honom och gör pussmun. Då ler han mot mig och ser ut som världens lyckligaste kille och lägger sig på mig och pussar mig över hela ansiktet.
Eller när ja somnade i soffan och han väcker mig för vi ska gå och lägga oss i sängen så han pussar mig på pannan och när jag vaknar så kollar han mig i ögonen och säger " jag älskar dig, nu ska vi gå och lägga oss" Så himla underbar!!! :) Jag har världens bästa pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0