Underbara helg!

Skrivet 2012-03-11 13:49:28
Har haft världens bästa helg!! I fredags slutade jag tidigt och åkteoch mötte min baby på centralen vid tre. Sen åkte vi hem, lekte lite med Knut som var heeelt överlycklig :) Sen gick vi och åt på Tacobar och drack margaritas höhö, gick hem och bytte om och åkte till Johanna där det var förkrök och massa snack med alla tjejerna och Christofer och Tex. Så himla mysigt!! :) KLockan elvadrog vi till bowlinghallen och bowlade. Hade så himla roligt och mitt lag bestående av Christofer mig och Tex, var bästa laget ;) Slutade dock med att alla spelade på alla banor, Sara lyckades putta ut mig på banan så ja drattade på ändan och jag sjöng kareoke haha, " hit me baby one more time" for the win ;) Måste jag säga att vi var rätt dragna haha? Sjukt jävla kul kväll!!
I lördags gick viupp och jagvar AS bakis haha, så vi gick ner och köpte fet gyros tallrik och åt innan det var dax att åka till globen för mellooo :D Mötte upp alla som vi gick med och gick in för att leta upp våra platser. BÄSTA platserna alltså!! PRecis vid greenroom och precis där alla kom in så ja fick hälsa på några kändisar faktiskt :D wuuhuu så himla braa va det!
PÅ kvällen var vi sjuuukt trötta så vi somnade direkt när vi kom hem haha runt fem och sov till sju. Sen gick vi ner och köpte godis och chips och donken och sat framför mello finalen, rätt låt vann!! Sen somnade ja på soffan framför Beerfest, blev väckt med en puss runt ett och då gick vi och sov:)
Nu har Christofer precis åkt och ja ska försöka få ngn att fika med mig hihi! Har helt klart varit en riktigt bra helg! :)
Hoppas ni får en bra dag i solskenet!
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: sara

haha tur att jag höll i dig när jag putta ut dig iaf <3

2012-03-12 @ 17:31:28
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0