Arbetsförmedlingen

Skrivet 2012-05-07 12:23:46
Ska snart rullar ner till " stan " och arbetsförmedlingen med min fina Alicia! Måste säga till på skarpen att jag visst inte vill ha ngn A- kassa och att jag faktiskt redan har jobb haha dom är ju tröga!! Meeen meeen dom är väl bra på ngt sätt.. tror jag ;)
Sen ska jag och Alicia rulla vidare hem till Maria för lite soooool och sånt kul, dock är det typ massa fula moln på väg ? :O buuuh bort med er!! Pratade med Alexa igår och hon berättade att det snöat där hon är hahahaha fy fan!! :D Men snart r det sooommaar aahhaa aahaa ahaa ( ni vet låten " hemmaaa ahaaa ahha ahha, tänk er den melodin ) iiiaaafflll så har C match ikväll, ska bli kul att se, det är första matchen när han spelar med Gnosjö som ja ser :) ooppaa hejja hejja heeeejjaa!
Aajjaa ja ska väl lyfta på mitt arsle och komma iväg, det är ju ändå Måndag!!!! eller ngt..
Puss påer!!!!
Jag och fina Maria :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0