I'm back again!

Skrivet 2012-05-06 18:17:14
Yes gott folk, det är dax för mig att börja blogga igen! :D Känner att jag varit FETT dålig på det på sistone, men fan va ja har haft att göra haha!
Jag ska berätta för er lite snabbt vad jag haft för mig dom senaste veckorna, kortfattat men ändå ;)
Jag hade en jätte mysig och rolig sista kväll med tjejerna på onsdagen, vi åt tacos och spelade bowling, sen gick vi ut några! Verkligen jätte mysigt och jag har verkligen dom bästa tjejerna i världen!!
På torsdagen var det sista dagen på jobbet så vi hade middag och sen drack vi massa och satt kvar på instutionen till tolv haha men det var såå kul och jag kommer sakna mina underbara kollegor SÅ mkt!
PÅ fredagen var det flytt. Pappa och Kerstin körde ner mig och när vi kommit fram åt vi middag hos Christofers mamma, sjkt mysigt. Sen åkte vi hem och sov, vaknade dagen efter och drog till Linköping på inflyttningsfest! Vi gick ut och festade och hade jätte kul, sen på söndagen körde jag bilen hem och Christofer stannade en dag till. Så på kvällen hade jag chans att packa upp alla kläder osv, köpte huuur mkt galjar som helst på Ikea på lördagen men dom räckte ändå inte till haha, så nu hänger det fyra klännignar på varje galge :D höhö! Iafl så skulle jag till Arbetsförmedligen på måndagen så det var därför ja åkte hem. Så ja vandrade dit med Maria, en underbar tjej här nere som ja blivit nära med, och fyllde i massa papper och bla bla blaaaa så nu är ja anmäld som arbetslös haha, men ja vill ju inte ha A-kassa! Måste fixa det imrn!
På kvällen ringde Johanna och var i Lammhult och vi kom fram till att vi saknade varrandra fett mkt så hon kom och hämtade mig i Värnamo :D Vi firade valborg tillsammans med Tex och hans vänner, sjukt kul att träffa alla igen! Vi var väl uppe till sex, sen gick vi och sov sen fick jag skjuts hela vägen hem av bästa Peter och Danne :)
Sen på tisdagen gjorde vi inget speciellt, min första dag på ålderdomshemmet var i onsdags! Det känns sjukt bra på det stället, alla är så snälla och dom som bor där är jätte roliga! Det är dock väääldigt mkt bajs och duscha alla och torka osv, men det är helt okej för dom är så underbara :) Så jag jobbade från halv två till nio, sen hämtade baby mig. Sen på torsdagen började jag klockan sju och slutade ett. Då åkte jag hem till Maria och satt på balkongen och sooolade, brännde sönder mig haha har fräknar överallt, men det är najs! Sen på fredagen jobbade jag också från sju men till två, se, åkte jag hem och åt med Christofer.
Sen kastade jag ut hnm och tog hem Alicia och Maria på tjeje kväll haha, mys! Sen kom Christofer med sina killkompisar och vi krökade och sen gick vi ut :D
Igår så gjorde vi INGENTING, Alex kom över på kvällen men ja somnade haha.
Så idag skulle vi spelat golf men det var för mkt folk :( Så jag och Alicia satte oss utanför oss och solade några timmar och drack kaffe :)
Nu är ja ensam hemme, Christofer tränar ( otippat!! ) sen blir det väl middag och mys :)
Som ni kan se har ja gjort massa hela tiden så har itne riktigt hunnit känna mig som hemma men det kommer väl :)
Imrn kan ja lägga upp lite bilder på lägenheten, måste städa lite haha!
Lovar att blogga varje dag från och med nu så ni får vara med på mitt liv som bonde ;)
Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Elise

Bra att du är tillbaka igen! Vill se massa bilder och höra massa <3 <3

2012-05-06 @ 19:29:36
URL: http://elisecronqvist.blogg.se/
Postat av: Alicia

LAV YOOOO! Tack för allt underbara, så skönt att du äntligen är här <3

2012-05-06 @ 20:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0