Måndag!

Skrivet 2012-05-14 13:55:21
Hääj alla, sorry för dålig uppdatering men har haft en del för mig :) I fredags blev det middag hos Christofers mamma, sedan tv spel hos oss med hans storerbror och tjej, slutade med att jag och christofer fortsatte dricka när dom gått och blev aaas packade och spelade till halv fyra på morgonen haha, det var en as kul kväll iafl :D Älskar random kvällar haha, vi kan verkligen ha så kul tillsammans :) Sen i lördags fick vi tyvär åka in med hans mamma till akuten. Det är ingen större fara nu och hon mår bättre, men det var sjukt läskigt och vi satt där halva kvällen och var oroliga :/ Därav ingen bloggning.
Sen åkte vi iafl vidare till hans bror och tjej som vi var med kvällen innan, och grillade och myste :) Igår tog jag och Alicia en roadtripp till Växjö :D Vi shoppade på nya gallerian och träffade Peter och Klinkan, kul återseende :) Fick köra Alicias mammas bil ner, fy fan vilken grym bil alltså haha hade så jävla kul å köra den :D Wroooom haha så snabb!! Sen åkte vi en bit untaför Växjö och kollade på våra pojkar när dom spelade match. Vi är deras mest trogna supportrar kan man lugnt säga haha ;) Dom spelade båda aaaaas bra och vi var jätte stolta, dom vann med 5-2 :)
Sen grillade jag och Christofer med våran nya fina grill, heeelt galen alltså, det är en sån här megabra grill men massa funktioner ja inte fattar, höhö, tack Cristofers familj :)
Idag ska jag göra lasange om ja inte får jobba, hemmafru som vanligt ;)
Slänger upp en bild på resultatet sen, spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0