Tjeee

Skrivet 2012-05-09 21:06:36
Hockey för hela slanten just nu på tv, men det som är fokus för både mig Alicia och Maria just nu är BASKET!! :D Vi har bestämt att vi ska starta ett basketlag här i Gnosjö!! Så jag ringde till kommunen och pratade lite om hur vi skulle gå till väga, och SHIT vad jobb det är haha. Vi ska starta en förening, ansöka om bidrag osv. Men fett värt :D Vi har satt upp lappar i hela Gnosjö idag och ska se om ngn är intreserad, om om det är så så ska jag ta tag i detta på riktigt! Såååå kul ska det bli! Ett fett korpen lag med sköna tjejer, vore underbart!

Annars så händer det inte mkt här, väntar på att jag ska bli godkänd i vikaribanken så jag kan börja jobba, blir nog snart hoppas jag. Annars så är det bara typ en vecka tills mamma, Charlie och KNUUUUT kommer hit :D Ååååh är helt överlycklig att få träffa min baby, jag saknar hnm så jag dör! Pratar med hnm vaarje dag i telefon och varje gång säger han att jag ska komma hem :( mamma säger att han pratar om mig hela tiden och vill att jag ska komma :/ Uuusch det är jobbigt faktiskt.. Men han är så glad att han ska få komma hit och träffa oss och leka och gå på high chaparall och åka vattenskoter och båt :D haha han pratade med Christofer och var helt lyrisk! Snutte!
Nu ska ja återgå till hockeyn med min älskling, vi äter kekäääb ikväll ;)
God natt så hörs vi imrn! :)
Från sista kvällen med tjejorna :)



Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul med basketlaget:D mysig lägenhet har ni också, längtar tills dagen jag kommer och hälsar på. Puss

2012-05-09 @ 23:19:07
URL: http://Alittlepartofmylife.devote.se
Postat av: Elise

Hahah JAG anmäler mig i förväg.. Jag lär ju också hamna i dina trakter om ett tag ;) hahah

2012-05-10 @ 06:19:40
URL: http://elisecronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0